O škole
Nabízíme studijní obor:
82-41-M/17 Multimediální tvorba
- 4leté denní maturitní studium
Pro nadcházející školní rok bude otevřena:
- 1 třída čtyřletého studia – 26 žáků
Škola byla založena v roce 1993.
Soustřeďujeme se na výuku odborných předmětů, jako jsou: digitální fotografie, video, tvorba a správa webových stránek, grafický design, multimediální tvorba, 3D modelování, výtvarná tvorba nebo dějiny výtvarné kultury.
Snažíme se žáky vést k samostatné práci a upřednostňujeme tvůrčí a individuální přístup k nim.
Absolventi naleznou své uplatnění nejen jako uchazeči o studium na vysokých školách, ale zejména jako pracovníci v oblasti multimediálních technologií, programátoři, fotografové, pracovníci v oblasti výroby tiskových materiálů, filmu a střihu videa.
Výuku zajišťují kromě interních učitelů také externí odborníci z praxe a vysokých škol. Dbají na individuální přístup k žákům a poskytují jim dle potřeby konzultace. Pravidelný kontakt školy s rodiči je doplněn písemným hodnocením prospěchu žáka ve čtvrtletích v jednotlivých předmětech. Rodiče mají možnost sledovat klasifikaci prostřednictvím internetu, stejně jako příchod a odchod žáků. Všechny studijní podklady mají žáci k dispozici v zabezpečené internetové aplikaci.
Školné
Školné činí 35 000 Kč za rok.
Učebnice a sešity poskytujeme žákům zdarma.
Vybavení školy
- 5 učeben výpočetní techniky (z toho dvě učebny s Apple iMac).
- Každá učebna disponuje datovým projektorem s počítačem a ozvučením.
- 6 plně klimatizovaných učeben, v ostatních jsou rekuperační jednotky s výměnou vzduchu a chlazením.
- Wi-Fi připojení v celé budově školy.
- Učitelé používají při výuce Google Classroom, Google Meet.
- Nově zařízený ateliér, který slouží jak pro výuku, tak pro mimoškolní aktivity žáků.
- 3D tiskárna a grafický lis.
- Profesionální videokamery se záznamem ve 4K rozlišení.
- Digitální zrcadlovky s širokým výběrem objektivů.
- Fotoateliér se studiovým vybavením.
- Školní občerstvení, ve kterém si mohou zakoupit nápoje, svačiny, ovoce, teplé pokrmy a zdravou výživu.
- Sledování docházky žáků on-line pomocí docházkového systému.
- Informační panel, na kterém se žáci pravidelně dozvídají o novinkách a připomínají si akce, které nedávno skončily.
Operační program Praha – pól růstu ČR
Naše škola se zapojila do Operačního programu Praha – pól růstu ČR.
Tento projekt je spolufinancován Evropskou unií.
Smysl a cíle projektu
Smyslem projektu je vytvoření kvalitních materiálních podmínek pro inovaci výuky a rozvoje gramotnosti a kompetencí žáků školy. Modernizace vybavení a zařízení školy je realizováno za účelem níže uvedených cílů:
Inovace výuky odborných předmětů dle profilace školy – inovace bude realizována zapracováním těchto prvků do výuky:
-
využití moderních technologií v oblasti multimediální tvorby - žáci budou řešit konkrétní zadání při tvorbě, budou schopni realizovat komplexní úkoly – zpracování grafického návrhu, postprodukční práce, ozvučení atd.
-
podpora propojení teoretické a praktické výuky – žáci budou mít možnost vyzkoušet teoretické příklady v praxi a jejich výsledky porovnat s teoretickými údaji
-
podpora připravenosti žáků při vstupu na trh práce – pro svou práci budou žáci využívat moderní technologie, které běžně používají zaměstnavatelé v oboru
Inovace výuky za účelem zvýšení kompetencí žáků k podnikavosti žáků – inovace bude realizována zapracováním těchto prvků do výuky:
-
využití ICT technologií v rámci učebny přírodovědných oborů - využití moderního vybavení a seznámení se s aplikacemi, které mohou studentský projekt, podporující podnikavost žáků, posunout mnohem dále, než stávající vybavení učebny
-
rozvoj projektového vyučování – podpoří rozvoj týmové spolupráce, prezentačních dovedností, tvorby a prezentace vlastního úsudku, diskuze s odborníky, což umožní rozvoj samostatného uvažování v rámci projektu ve všech jeho věcných i ekonomických důsledcích, žáci se naučí získat dovednosti k aktivnímu řešení problémů, respektování názorů druhých, empatii a zodpovědnosti za svůj názor
-
podnícení samostatnosti, kreativity a tvořivosti žáků – žáci budou během výuky aktivně využívat informační technologie (vyhledávání odborných zdrojů, názory expertů v oblasti).
Inovace výuky ke zvýšení komunikačních dovedností žáků v cizích jazycích – inovace bude realizována zapracováním těchto prvků do výuky:
-
využití ICT technologií – žáci budou moci ve výuce pracovat s moderními technologiemi, které jim umožní lépe vyhledávat zdroje informací, ověřovat je a používat při přípravě svých projektových úkolů
